Връщане и замяна в 14-дневен срок
Условия за връщане
- Наличие на всички съпътстващи документи, които сте получили при доставката - касов бон или фактура, гаранция и упътване;
- Часовникът е в ненарушен търговски вид, т.е не е ползван/носен, придружен е с всички непокътнати етикети и фолиа, и е в запазена оригинална (ненарушена) опаковка. Върнатият продукт трябва да бъде без следи от употреба, без драскотини, без следи от удари и с всички защитни покрития, които продуктът е имал при получаването му;
- Транспортните разходи за връщането на продукта се поемат от Вас.
Какви са вашите задължения и отговорности
- Имате право да тествате (пробвате) закупения продукт и да се уверите че Ви харесва, но сте задължени да го пазите в безупречно състояние и вид;
- С цел да установи естеството, характеристиките и доброто функционирането на стоките потребителят следва да борави със стоките и да ги изпробва така, както това би му било разрешено във физически магазин;
Например: Можете да го извадите от кутията, да го разгледате детайлно, да го сложите на ръката ви, за да прецените дали ви стои добре, без да премахвате и късате етикети и фолиа, да се уверите, че работи изправно. Ако имате и най-малките колебания, че продуктът не ви допада по някаква причина, Ви молим най-учтиво да не го носите, да не излизате с него навън, да не го сдвоявате с вашия смартфон. - Портебителят носи отговорност за вреди причинени от счупване, надраскване, заливане, изгаряне и други въздействия, изключващи обичайното тестване на продуктите;
- Съгласно чл. 55, ал. 4 от ЗЗП, Потребителят носи отговорност за намалената стойност на стоките, причинена от изпробването им, различно от необходимото, за да установи естеството, характеристиките и доброто им функциониране.
Кои продукти не подлежат на връщане
- Съгласно чл.57 (ал.3) от "Закона за защита на потребителите" стоки, изработени съобразно изискванията на потребителя или по негова индивидуална поръчка (например гравиране), не подлежат на право на отказ и не могат да бъдат върнати или заменени;
- Стока с лош вид и видими следи от употреба - следи от удари или драскотини по корпуса, верижката/каишката и стъклото;
- Стоки с регистрирани оригинални международни гаранции в системата на производителя;
- Възможността за връщане или замяна на продукт не може да се предложи и за продукти доставени по поръчка на клиент, които са извън стандартния асортимент и са платени авансово изцяло или частично.
Процедура за връщане на часовник
В случай, че желаете да се възползвате от правото си на отказ от поръчка в рамките на 14 дни от получаването й е необходимо:

УСЛОВИЯ
Да се уверите, че горепосочените условия са спазени:
✓ налични са всички съпътстващи документи,
✓ продуктът е в ненарушен търговски вид и без следи от употреба и
✓ с всички защитни фолиа, с които продуктът е бил при получаването му.

ФОРМА ЗА ВРЪЩАНЕ
Да попълните формата ни за връщане на продукт в сайта ни. В полето за коментар е желателно да предоставите Вашата банкова сметка, ако плащането е било с наложен платеж.

СНИМКИ
Препоръчително е да направите детайлни снимки на продукта (за собствено ползване), да го опаковате и да се уверите, че е достатъчно защитен, докато се транспортира.

ИЗПРАЩАНЕ
Да изпратите продукта до административния офис на Timer.bg:
гр. София, ул. Университетски парк 1, офис 111, получател - Уебмейт ООД, не по-късно от 14 календарни дни, считано от датата, на която сте ни уведомили за решението си да се откажете от договора.
Всички разходи по връщането на продукта са за Ваша сметка.
Замяна на часовник
В случай, че желаете да замените часовник в рамките на 14 дни от получаването му е необходимо:
- Да се уверите, че горепосочените условия са спазени;
- Да попълните формата ни за връщане и замяна на продукт в сайта ни. В полето за коментар е желателно да ни посочите новия модел, който сте си харесали за замяна;
- Да изпратите продукта до административния офис на Timer.bg: гр. София, ул. Университетски парк 1, офис 111, получател - Уебмейт ООД. Разходите за куриерски услуги в двете посоки при замяна са за сметка на клиента;
- След като часовникът пристигне и се уверим, че е в ненарушен търговски вид ще ви изпратим новия модел в най-кратък срок.
Замяна на артикул е препоръчителна за продукт на същата или по-висока стойност от първоначално закупения. В случай, че при размяна изберете продукт на по-ниска стойност, разликата в цената ще бъде възстановена по банков път на посочена от Вас банкова сметка или запазена във Вашия профил като кредит, който можете да ползвате по-късно за пазаруване.