Гаранция и сервиз

Timer.bg е оторизиран за продажба и дистрибуция на всички марки в сайта от официалните им представители и вносители в България. Всеки часовник е придружен с гаранционна карта с период на валидност от 24 или 36 месеца в зависимост от марката. Гаранцията покрива производствени дефекти, проблеми свързани с механизма и правилното фукциониране на часовника. Сервизното обслужване се извършва от различни доверени сервизи в зависимост от марката. Ако желаете вашият часовник да бъде отремонтиран, докато е в гаранция, моля обърнете се към нас.

За да запазите своята гаранция, погрижете се вашият часовник винаги да се проверява, обслужва и поправя от представители на фирмата. Гаранцията се анулира, в случай че, лице което не е надлежно упълномощено за това от представител на фирмата, извърши обслужване или поправка на часовника. Ако желаете вашият часовник да бъде отремонтиран, трябва да представите часовника заедно с надлежно попълнена гаранционна карта, която сте получили в момента на закупуването му.

Timer.bg не носи отговорност и гаранцията не покрива дефекти, свързани със следните компоненти на часовника - батерия, стъкло, циферблат/дисплей, механизъм, верижка, каишка, и корпус, възникнали в резултат на:

- повреди, причинени от липса на грижи, неправилно транспортиране, злополука или нормално износване;
- неправилна експлоатация и механично увреждане - удар, изпускане, надраскване, паднало покритие или други щети, несвързани с фабричен дефект на механизма;
- избледняване, поради излагане на слънце или други източници на топлина;
- обслужване или поправка на часовника от лице, което не е упълномощено от Timer.bg;
- съхранение или употреба на продуктите във влажна среда, при несъобразяване с нивата на водоустойчивост.

Aко батерията на Вашия часовник се изтощи в рамките на 6 месеца от закупуването му, то тя ще бъде сменена безплатно. Необходимо е да доставите модела в нашия магазин лично или по куриер (ако не сте от София), като във втория случай разходите за транспорт се поемат от двете страни. В случай на повреда, която не се покрива от гаранцията, или нужда от ремонт в извънгаранционен период, клиентът заплаща всички направени разходи за ремонт и транспорт.

Следгаранционно обслужване - Timer.bg осигурява и следгаранционно обслужване на своите клиенти. За целта отново се използват специализирани сервизни центрове, които отговарят за вашата марка часовник. Свържете се с нас, за да ви насочим кой е най-подходящият сервиз за Вас и да Ви съдействаме с разрешаването на проблема.

Предимствата да ползвате официални сервизи:

- Ще бъдете обслужени от квалифициран персонал, специализиран в поправка и ремонт на определени марки;
- Ще ви бъде издаден сертификат за допълнителна гаранция.