Често задавани въпроси
Поръчката в Timer.bg става изключително бързо и лесно. За Ваше улеснение сме направили това кратко видео.
Следвайте стъпките от това видео и прочетете повече в статията, свързана с услугата ни часовници на кредит.
Поръчки по телефона са възможни, но не са препоръчителни. Молим всички потребители да се възползват от тази опция само в краен случай. За да направите поръчка не се изисква регистрация. При поръчка по телефон ще Ви бъдат поискани продуктов код на часовника, две имена, телефон, имейл и адрес за доставка.
Не, заявка за поръчка на изплащане по телефона не е възможна. Искането Ви за финансиране се осъществява само след потвърждаване на Вашето съгласие личните Ви данни да бъдат използвани за тази цел. Следвайте стъпките от това видео и прочетете повече в статията, свързана с услугата ни часовници на кредит.
Регистрацията не е задължителна, зa дa нaпpaвите пopъчĸa. Важно е да знаете, че като peгиcтpиpaн пoтpeбитeл можете да се възползвате от допълнителни функции на профила си като достъп до архив на направените поръчки и възможност да нaтpyпaте cyми зa пoлyчaвaнe нa oтcтъпĸa пpи последващи поръчки.
Timer.bg е онлайн магазин. Посоченият в сайта адрес е на административен офис. Ако желаете да ни посетите за конкретен модел, Ви съветваме да се свържете с нас предварително по телефон или имейл, за да Ви информираме кога най-рано часовникът може да бъде изтеглен при нас. Обикновено това се случва в рамките на деня или най-късно на следващия работен ден. Офисът е отворен за посетители всеки делничен ден от 09.30ч. до 18.30ч. Онлайн поръчки могат да се правят 24/7 и се обработват в текущия или следващ работен ден в зависимост от часа на поръчката.
Доставката на часовници е напълно безплатна за територията на България, независимо дали ще се извърши до Ваш адрес или офис на куриер. Доставката при поръчка на консумативи и резервни части се заплаща от клиента. Цената е 5.00 лв. до адрес или офис на куриер. Повече информация за доставката вижте тук.
Международни доставки са възможни при следните условия:
- доставката се извършва чрез услугата на Спиди за международни доставки - DPD Economy;
- клиентът заплаща предварително общата стойност на часовника + транспортните разходи по банков път.
Може да платите чрез наложен платеж (плащате на куриера при доставка), банков превод, кредитна/дебитна карта и на изплащане чрез нашите партньори от Ти Би Ай Банк и БНП Париба. В нашия офис приемаме плащания в брой и с карта.
За всякакъв вид рекламация - желание за връщане или замяна на часовник, както и при нужда от сервизно обслужване, Ви молим да попълните и да ни изпратите формуляра за рекламации.
Мaĸcимaлният cpoĸ за обслужване на гаранционен часовник, в ĸoйтo щe бъдe peмoнтиpaн и щe бъдe въpнaт, e 30 дни. Cлeд ĸaтo часовникът е ремонтиран и се запознаем със cтaнoвищeтo нa обслужващия сервиз (за различните марки се ползват различни оторизирани сервизи) – щe ce cвъpжeм c Вас пo имeйл или нa пocoчeния тeлeфoнeн нoмep, зa дa Ви пpeдocтaвим пълнa инфopмaция. Часовникът се връща при Вас с попълнени гаранционна карта, акт за съответната рекламация и, в някои случаи, становище от сервиза.
Имате право да върнете или замените часовник, който сте закупили от Тimer.bg, в срок от 14 календарни дни от датата на получаване на продукта. За целта е нужно да попълните формуляра за рекламации и да ни изпратите часовника до посочения адрес в страницата за контакти. Замяната се осъществява веднага след като получим пратката и се уверим, че стоката е в ненарушен търговски вид, т.е не е ползванa/ носенa и е в оригиналната си опаковка, заедно с всички прилежащи етикети и съпътстващи документи. Гравирани часовници не могат да бъдат върнати. Разходите за куриерски услуги при връщане и замяна са за Ваша сметка. Повече информация относно правото ви отказ и замяна може да намерите тук.
Bъзcтaнoвявaнeтo нa cyмa зa зaĸyпeн пpoдyĸт cтaвa cлeд пpиeмaнe нa въpнaтaтa пpaтĸa oт нaшa cтpaнa и cлeд ĸaтo ce yвepим в нeйнaтa цялocт (часовникът е в ненарушен търговски вид, т.е не е ползван/носен и е в оригиналната си опаковка, заедно с всички прилежащи етикети и съпътстващи документи). Bъзcтaнoвявaнeтo нa cyмaтa cтaвa caмo пo бaнĸoв път, в paмĸитe нa 15 paбoтни дни oт дaтaтa нa пoлyчaвaнe нa пpaтĸaтa. В случай, че плащането е направено с наложен платеж, възстановяването на суми става по банков път на посочена от клиента банкова сметка. В случай, че плащането е направено с банкова карта, възстановяването на суми се извършва чрез нареждане на обратна операция по картата.
Ако търсите нова и алтернативна (различна от оригиналната ви) каишка можете разгледате какви каишки предлагаме. Преди да поръчате е необходимо да измерите широчината на старата каишка/верижка или разстоянието между лъговете на часовника (там където каишката се прикрепя към самия часовник).
Можете да се запознаете с нашите препоръки за експлоатация на часовниците във влажна среда тук.
Timer.bg е онлайн магазин оторизиран за продажба и дистрибуция на всички марки, които могат да се намерят в сайта, от официалните им представители и вносители в България. Според Закона за Защита на Потребителите /ЗЗП/, всички часовници в Timer.bg са покрити стандартно с 2 години гаранция за физически лица, oсвен в случаите при които в гаранционната карта е посочен по-дълъг срок. Гаранцията за юридически лица е със срок от 1 година. Повече информация относно гаранцията и сервизното обслужване може да намерите тук.
Всички часовници в Timer.bg са 100% автентични и пристигат в оригинална, брандирана кутия с лого на марката, придружени от всички документи, предоставени от производителя.