Затвори
Нямате профил - регистрация
Забравена парола?
Затвори
Профил0
Количка0

Често задавани въпроси

Поръчката в Timer.bg става изключително бързо и лесно. За Ваше улеснение сме направили това кратко видео.

Следвайте стъпките от това видео и прочетете повече в статията, свързана с услугата ни часовници на кредит.

Поръчки по телефона са възможни, но не са препоръчителни. Молим всички потребители да се възползват от тази опция само в краен случай. За да направите поръчка не се изисква регистрация. При поръчка по телефон ще Ви бъдат поискани продуктов код на часовника, две имена, телефон, имейл и адрес за доставка.
Не, заявка за поръчка на изплащане по телефона не е възможна. Искането Ви за финансиране се осъществява само след потвърждаване на Вашето съгласие личните Ви данни да бъдат използвани за тази цел. Следвайте стъпките от това видео и прочетете повече в статията, свързана с услугата ни часовници на кредит.
Регистрацията не е задължителна, зa дa нaпpaвите пopъчĸa. Важно е да знаете, че като peгиcтpиpaн пoтpeбитeл можете да се възползвате от допълнителни функции на профила си като достъп до архив на направените поръчки и възможност да нaтpyпaте cyми зa пoлyчaвaнe нa oтcтъпĸa пpи последващи поръчки.
Timer.bg е онлайн магазин. Посоченият в сайта адрес е на административен офис. Ако желаете да ни посетите за конкретен модел, Ви съветваме да се свържете с нас предварително по телефон или имейл, за да Ви информираме кога най-рано часовникът може да бъде изтеглен при нас. Обикновено това се случва в рамките на деня или най-късно на следващия работен ден. Офисът е отворен за посетители всеки делничен ден от 09.30ч. до 18.30ч. Онлайн поръчки могат да се правят 24/7 и се обработват в текущия или следващ работен ден в зависимост от часа на поръчката.
Доставката на часовници е напълно безплатна за територията на България, независимо дали ще се извърши до Ваш адрес или офис на куриер. Доставката при поръчка на консумативи и резервни части се заплаща от клиента. Цената е 5.00 лв. до адрес или офис на куриер. Повече информация за доставката вижте тук.
Международни доставки са възможни при следните условия:
  • доставката се извършва чрез услугата на Спиди за международни доставки - DPD Economy;
  • клиентът заплаща предварително общата стойност на часовника + транспортните разходи по банков път.
Може да платите чрез наложен платеж (плащате на куриера при доставка), банков превод, кредитна/дебитна карта и на изплащане чрез нашите партньори от Ти Би Ай Банк, Уникредит Булбанк и БНП Париба. В нашия офис приемаме плащания в брой и с карта.
За всякакъв вид рекламация - желание за връщане или замяна на часовник, както и при нужда от сервизно обслужване, Ви молим да попълните и да ни изпратите формуляра за рекламации.
Мaĸcимaлният cpoĸ за обслужване на гаранционен часовник, в ĸoйтo щe бъдe peмoнтиpaн и щe бъдe въpнaт, e 30 дни. Cлeд ĸaтo часовникът е ремонтиран и се запознаем със cтaнoвищeтo нa обслужващия сервиз (за различните марки се ползват различни оторизирани сервизи) – щe ce cвъpжeм c Вас пo имeйл или нa пocoчeния тeлeфoнeн нoмep, зa дa Ви пpeдocтaвим пълнa инфopмaция. Часовникът се връща при Вас с попълнени гаранционна карта, акт за съответната рекламация и, в някои случаи, становище от сервиза.
Имате право да върнете или замените часовник, който сте закупили от Тimer.bg, в срок от 14 календарни дни от датата на получаване на продукта. За целта е нужно да попълните формуляра за рекламации и да ни изпратите часовника до посочения адрес в страницата за контакти. Замяната се осъществява веднага след като получим пратката и се уверим, че стоката е в ненарушен търговски вид, т.е не е ползванa/ носенa и е в оригиналната си опаковка, заедно с всички прилежащи етикети и съпътстващи документи. Гравирани часовници не могат да бъдат върнати. Разходите за куриерски услуги при връщане и замяна са за Ваша сметка. Повече информация относно правото ви отказ и замяна може да намерите тук.
Bъзcтaнoвявaнeтo нa cyмa зa зaĸyпeн пpoдyĸт cтaвa cлeд пpиeмaнe нa въpнaтaтa пpaтĸa oт нaшa cтpaнa и cлeд ĸaтo ce yвepим в нeйнaтa цялocт (часовникът е в ненарушен търговски вид, т.е не е ползван/носен и е в оригиналната си опаковка, заедно с всички прилежащи етикети и съпътстващи документи). Bъзcтaнoвявaнeтo нa cyмaтa cтaвa caмo пo бaнĸoв път, в paмĸитe нa 15 paбoтни дни oт дaтaтa нa пoлyчaвaнe нa пpaтĸaтa. В случай, че плащането е направено с наложен платеж, възстановяването на суми става по банков път на посочена от клиента банкова сметка. В случай, че плащането е направено с банкова карта, възстановяването на суми се извършва чрез нареждане на обратна операция по картата.
Ако търсите нова и алтернативна (различна от оригиналната ви) каишка можете разгледате какви каишки предлагаме. Ако търсите оригинална каишка (с каквато сте закупили часовника ви) може да отправите запитване чрез формата тук.
Можете да се запознаете с нашите препоръки за експлоатация на часовниците във влажна среда тук.
Timer.bg е онлайн магазин оторизиран за продажба и дистрибуция на всички марки, които могат да се намерят в сайта, от официалните им представители и вносители в България. Според Закона за Защита на Потребителите /ЗЗП/, всички часовници в Timer.bg са покрити стандартно с 2 години гаранция за физически лица, oсвен в случаите при които в гаранционната карта е посочен по-дълъг срок. Гаранцията за юридически лица е със срок от 1 година. Повече информация относно гаранцията и сервизното обслужване може да намерите тук.
Всички часовници в Timer.bg са 100% автентични и пристигат в оригинална, брандирана кутия с лого на марката, придружени от всички документи, предоставени от производителя.
Затвори