Доставка

Доставката на часовници е напълно безплатна до всеки посочен адрес на територията на България и се извършва в рамките на 1-2 работни дни чрез куриерските услуги на Еконт. Поръчки направени след 14:00 часа се обслужват на следващия работен ден. Доставки в извън работно време, през уикенда или по време на официални празници се обслужват на първия работен ден. Доставки в рамките на деня са възможни само за София след допълнително уточнение. При финализиране на поръчката, когато попълвате Вашите данни и детайли, ще имате възможност да изберете една от двете опции - доставка до адрес или до офис на Еконт.

Доставката при поръчка на консумативи и резервни части се заплаща от клиента. Цената е 5.00 лв. до адрес или офис на Еконт.

Всички поръчки в Timer.bg се изпращат с опции "Преглед" и "Тест". Това са опции, които позволяват да отворите Вашата пратка и в рамките на 15 минути да огледате и тествате часовника, след което да прецените дали да го закупите.

Всички часовници са придружени със следните документи: попълнена гаранция, касова бележка (или фактура, ако часовникът е закупен на лизинг) и инструкции за употреба.

При получаване на пратката, преди да впишете своето име и подпис като получател на пратката, се уверете в целостта на опаковката на пратката. В случай на констатирани увреждания на опаковката, съвместно с куриера се съставя констативен протокол в два екземпляра по един за всяка от страните, в който се описва вида, състоянието на опаковката и наличното съдържание на пратката.

Молим най-учтиво нашите клиенти, в случай на забавяне на поръчката с повече от посочените по-горе дни, да ни уведомят своевременно, за да може да бъде проверено, ако е възникнал проблем.

Връщане на продукт:

Всеки закупен часовник може да бъде върнат в рамките на 14 дни! Желание за връщане на часовник може да бъде изявено на място пред куриера, доставил поръчката, или в 14 дневен срок чрез тази електронната форма в сайта ни. В случай на отказ от направената поръчка и желание за връщането й, потребителят е длъжен да заплати разходите по доставката. Условията за връщане на часовник са:
- наличие на всички съпътстващи документи, които сте получили при доставката - касов бон или фактура, гаранция и упътване;
- часовникът е в ненарушен търговски вид, т.е не е ползван/носен, придружен е с всички етикети и фолиа, и е в запазена оригинална (ненарушена) опаковка.

Съгласно чл.57 (ал.3) от "Закона за защита на потребителите" стоки, изработени съобразно изискванията на потребителя или по негова индивидуална поръчка (например гравиране), не подлежат на право на отказ и не могат да бъдат върнати или заменени.

Международни доставки:

Международни доставки също са възможни при следните условия:
- клиентът избира с кой куриер да доставим часовника, като цената на доставката е за негова сметка;
- клиентът заплаща предварително общата стойност на часовника + транспортните разходи по банков път, Paypal или чрез виртуалния ПОС терминал.